Intel EtherExpress 10 ISA & technicka dokumentace

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 14 13:02:12 CEST 1999

Zdravim,

  zkousel jsem na stroji rozchodit sitovou kartu Intel EtherExpress 10
ISA. Marne. Ten stroj je (bohuzel!) jeste rok v zaruce, takze nemam reseni
typu tuhle sitovku vyhodit a dat tam jinou.

  V RH hw compatibility listu vubec tato sitovka zminena neni, v
linux-kernel jsem nasel, ze jeden clovek tu sitovku kdysi zkousel
rozchodit - kdyz jsem se ptal, jak uspel, odpoved znela - we gave up. Ve
windows ta sitovka jede a vsiml jsem si, ze je pouzity jiny ovladac nez
pro EtherExpress 16. Tak si vysvetluju, ze EtherExpress 10 je asi nejak
vyrazne jina, protoze eexpress.o (ovladac k 16) se ke karte nema.

  Vzhledem k tomu, ze se nikde nemuzu dostat k ovladacum k tyhle karte, uz
mam nutkani ten ovladac i napsat. Nevite, kde by se dala sehnat rozumna
technicka dokumentace?

							Jim

PS: Urcite nikdo tuto sitovku pod linuxem nepouzivate? ;-)

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^