instalace MySQL z RPM vs. libncurses.so.3.0

Michal TALMAN talman na regionet.cz
Čtvrtek Říjen 14 13:13:25 CEST 1999

libncurses.so.3.0. Nuze dobra. V /usr/lib mam balik libncurses.so.4.2 a tak
k nemu udelam symlink s nazvem libncurses.so.3.0. jenze ono to porad
nefunguje.

> Ano v RH je to ncurses3* a treba spravit link v /usr/lib na
/usr/share/terminfo

Mam RH 6.0 a ncurses3* nikde neni, dal jsem jej hledat, je tam jen verze
4.2.
Link jsem udelal a nic se nezmenilo .... musim tedy sehnat presne verzi 3.0
nebo staci nejak nalinkovat tu verzi 4.2 ?
Symlinky libncurse.so.3.0 v adresarich /usr/lib jsem udelal na
libncurse.so.4.2, ktery tam fyzicky je a stejne to nepomhaha , ve vypise
ldconfig -v není "libncurse.so.3.0  => libncurse.so.4.2", jak to tam tedy
dostanu ?

Diky

M.