Linux & detske hracky

DROZDA Robert drozda na sazka.cz
Čtvrtek Říjen 14 13:56:23 CEST 1999

Zdravim,
pred mnoha lety jsem videl 2 skladacky od fy. LEGO rada Electronics co byly
rizeny compem. Byl to jednoduchy fixovy ploter a robotove rameno, soft byl
pro Commodore 64. V dnesnich katalozich Lega jsem nic takoveho nenasel, ale
netvrdim, ze nic podobneho nevyrabi. Nevite nekdo o necem podobnem (robotove
rameno, manipulator) ktere by svou narocnosti stavby bylo pro vetsi deti ?
Neco co by behalo pod rizenim Linuxe ? Ne neco co bych musel sam vymyslet a
vyrabet, ale krabici stylu PnP.

Jirka Sachl
dobry den,
roboti LEGO (mindstorm) se řídí  přes PC a krabičku  programmable RCX brick
software je primarne pro wokna, ale linuxaci samozrejme nespi :-)
kouknete na http://www.enteract.com/~dbaum/nqc/index.html

je to Not quite C  balík pro linux, macy a win ( včetně zdrojáků)

robert drozda
---------