Kde je asi archiv? - RE: Xserver pro Strio 3D

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Čtvrtek Říjen 14 15:09:34 CEST 1999

Nejsou to ani dve hodiny od chvile, kdy se objevil prispevek, ktery
dokumentoval nektere nesvary uzivatelu tehle konference prave na prikladu
dotazu tykajicich se pouziti teto karty v XWindow. Bylo jich tenkrat opravdu
v kratke dobe nekolik (nejprve se reklo, ze reseni je framebuffer, kratce
nato se objevila nova verze XFree)

Odpoved: XFree3.3.5

Pokud hledate archiv tak si prectete aspon jeden prispevek az do konce!
Meta-FAQ jsou navic posilani do konference periodicky a pokud se nemylim
dostanete je i po prihlaseni do konference. Pokud pouzivate newsy taky
nevidim problem vsimnout si te adresy  http://www.linux.cz/mailing-list

Je treba to proste opakovat porad dokola. Ctete dokumentaci, hledejte po
vsech moznych zdrojich a kdyz to selze tak se zeptejte. V dokumetaci k X-um
je jiste napsano co delat, kdyz si nejste jisti, zda je vas hardware
podporovan...

Radim

Daląí informace o konferenci Linux