Zvyseni limitu poctu filedescriptoru na proces/uzivatele

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Říjen 14 17:00:42 CEST 1999

Zdravim,

uz jsem myslel, ze tu hlasku nikdy neuvidim, ale je tu zase. Apache tvrdi,
ze Couldn't spawn child proces. Na vine je podle vseho limit na maximalni
pocet otevrenych souboru nebo bezicich souboru jednim uzivatelem, protoze
system wide limity jsou v pohode (kontrolovano pres /proc/sys/fs/file-nr a
/proc/sys/fs/inode-stat). Jeste na jadrech 2.0 jsem limit zvedal pomoci
patche z www.linux.org.za, ale co s jadrem 2.2?
Staci ulimit -u resp. -n? Uz se tim nekdo zabyval?

Diky

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.