tisk z NW fronty pomoci linuxu

Radek Liboska liboska na tereza.uochb.cas.cz
Čtvrtek Říjen 14 20:54:43 CEST 1999

On 14 Oct 1999 10:07:37 +0100, Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz> wrote:

>Muzu poprosit o ten skript ? S cronem jsem jednou zapasil, prohral, a
>od te doby se mu vyhybam.

Ja s cronem radeji nezapasim, proste jsem ten script nakopiroval
do /etc/cron.hourly, nastavil +x mod a dal uz to behalo samo:

#1 liboska na tereza:/home/liboska> cat /etc/cron.hourly/pserv.run
# Script by Radek Liboska
# Thu Jun  3 20:24 CEST 1999
if  ps ax | grep -v grep | grep pserver > /dev/null ;then
 true
else
 echo
 date
 echo Nebezi printserver.. zkusim ho nahodit.
 pserver -S FS -U PS_OPRINTR -q Q_FRONTA -P heslo
 sleep 10s
 if ps ax | grep -v grep | grep pserver > /dev/null ;then
  echo ... podarilo se
 else
  echo ... nejak to nejde, neni vypnuty Novellovsky server?
  echo ... podivam se, jestli bezi:
  if slist ;then
    echo
    echo ... tak kde je zakopany pes?
  else
    echo ... je vypnuty, zavolej spravci Novelovskeho serveru
  fi
 fi
fi

Mozna ten script neni uplne to nejelegantnejsi, programuju radeji
v assembleru, ale funguje. Kazdou hodinu (protoze je v cron.hourly)
zkontroluje, zda server bezi a kdyz ne, tak se ho pokusi nahodit
a posle o tom rootovi majl.

>BTW je to mozna blbost, ale neslo by pouzit spousteni v inittab-u v
>rezimu respawn ?

Asi slo, ale po precteni nekolika clanku v teto konferenci jsem nabyl
dojmu, ze je lepe se tomu respawn vyhybat, pokud se opravdu nevi, zda
to bude oukej.

Zdravim
R.L.

--