zacatecnicke dotazi

Čtvrtek Říjen 14 21:23:10 CEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999 tomas.vondra na iol.cz wrote:

> No nevim jestli by rozdeleni diskuze na zacatecniky, pokrocile a profiky k
> necemu bylo. Dobre - zacatecnik (a to jsem i ja) se prihlasi do konference
> pro zacatecniky, ale kdo mu tam pomuze, kdyz tam budou jenom
> zacatecnici?

Navrhuji, aby byla konference rozdelena na zhruba deset urovni. Kazdy
ucastnik by mel jako v nejakem RPG zkusenosti a uroven odvozenou od
mnozstvi ziskanych zkusenosti, pricemz by mohl 1. klast dotazy na
poddiskuzi s urovni nejvyse stejnou, jako je ta jeho, 2. odfiltrovat
provoz z vybranych poddiskuzi s urovni aspon o N nizsi, nez je jeho, pro
vhodnou konstantu N > 0. Zkusenosti by se ziskavaly za spravne odpovedi a
ztracely za spatne odpovedi, offtopicy, flamewary. :) :) :)