Klavesy Home, End a keypad ve vim

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 14 23:07:44 CEST 1999

On Thu, Oct 14, 1999 at 03:52:49PM +0200, Michal Krause wrote:
> Zdravim,
>
> nejak me zlobi vim (5.3 i 5.5, 5.4 jsem nezkousel). Na lokale (RH6.0,
> xterm i konzole) mi funguji klavesy HOME a END dobre. Pri vzdalenem
> pristupu na server pres ssh (server je tentyz RH6.0) z konzole take, ale
> opet pri vzdalenem pristupu ovsem z xtermu vypisuji znaky F a H + newline.
> Vim, ze jistejsi je pouzivat $ a ^ (ty take funguji), ale preci jenom,
> HOME a END mi prijdou lip pri ruce.

 On ma Redhat v sobe nekolik chyb, mezi jinyma take to, ze pri prilogovani
nastavuje TERM na linux, at je na strane klienta cokoli. Takze potom ViM
dostava xtermovske kody a snazi se je dekodovat jako by byly linux-consolove
:-(

--
		http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rat/