Klavesy Home, End a keypad ve vim

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Říjen 14 23:17:31 CEST 1999

Dne 14.10.1999 Mikulas Patocka napsal

> Jedna moznost je hrabat se v termcapu, druha je se kouknout, co presne
> HOME a END posilaji za znaky a pomoci prikazu :map a :map! si to nastavit.

Dejme tomu, ze bych o tom uvazoval, kdyby to byl obecny problem. Ale kdyz
mi to funguje v xtermu pri spusteni z lokalu a nefunguje z toho sameho
xtermu, jenomze na serveru (s totoznym termcap), kam se pripojuju pres
ssh, tak mi to prijde podivne.

> Numlock v X moc nefunguje. Nedavno tady v konferenci byl skript, ktery
> klavesy na keypadu premapuje na cislice.

To se mi taky moc nelibi, kdyz ostatni aplikace (vcetne gvim) funguji
dobre.

--
S pozdravem