Zvyseni limitu poctu filedescriptoru na proces/uzivatele

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Říjen 14 23:28:41 CEST 1999

Dne 14.10.1999 Mikulas Patocka napsal

> Asi je to nemoznost nalezeni bloku o velikosti 8k. Je to bug v jadrech 2.2.
> Bud hodne zvecit mnozstvi rezervovane pameti (cimz se problem nevyresi, ale
> stane se mene pravdepodobnym), nebo na to nekde najit patch (mozna je to
> v -ac jadrech, ale ted si tim nejsem zcela jist).

Tou rezervovanou pameti mas na mysli /proc/sys/vm/freepages? Tak tam ted
mam pri 256MB RAM hodnoty 2048, 4096, 8192 - pokud me pamet neklame, jde
o 4KB stranky, takze to znamena, ze kernel se snazi udrzet volnych 56MB
RAM. To mi prijde jako dostatecne. Nebo se pletu?

Asi zkusim zitra 2.2.13pre[posledni], pokud se nahodou nestihne promenit v
2.2.13 (pry uz to je release candidate).

--
S pozdravem