TERM=linux (was: Klavesy Home, End a keypad ve vim)

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pátek Říjen 15 02:22:39 CEST 1999

tak to asi bude dobré v /etc/sysconfig/i18n vyhodit řádek SYSTERM=linux

Pak by Vám to mělo jet. A pokud tam ten řádek není, tak to musíte někde
nastavovat na tvrdo. A pokud to nikde na tvrdo nenastavujete, tak to
pak holt neporadím...

> V mem pripade tomu tak bohuzel neni. Jelikoz Vami popisovane chovani
> pozoruju odjakziva, davno uz jsem si zaridil automaticke zpetne nastaveni
> TERM=xterm pri prihlaseni (pouzivam ho pri 99% pristupu, pokud nahodou
> pouziju jiny terminal, nastavim si to holt rucne).

No co už, že. Děckama nezatopíš, proti větru nenach..š a provázes se
tlačit nedá.

--Zdeněk ŠUTR Kaminski