RH 6.1 - proc Cartman ? :)

Martin Minar xminar na fi.muni.cz
Pátek Říjen 15 10:08:01 CEST 1999

Jan Kasprzak wrote:

>         Abych pravdu rekl, pojmenovani verzi RH je mi take zahadou.
> Jedine vysvetleni jsem slysel na Colgate - a to bylo neco jako ze

V tom pripade bych jedno vysvetleni mel - je to narazka na neustale se
zvetsujici kernel a obecne objem. I kdyz je ten narust nizsi nez u Winblows.

> clovek ma vycistit sve pocitace od Woken. Mozna by slo zeptat se
> v redhat-list na redhat.com nebo blizkem okoli.

Poslal jsem dotaz na redhat-list@, ale odpoved jsem zatim nedostal.

                       Martin 'Skullman' Minar
                          xminar na fi.muni.cz
                     http://www.fi.muni.cz/~xminar
                  "In Linux even imposible is posible.
   Just imagine it - Apache and Comanche together in peace and cooperating."