Palm Pilot - synchronizace s Linuxem

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Říjen 15 08:55:42 CEST 1999

Lubomir Cevela wrote:

> K Palmum existuje spousta souftware, Asi nejznamejsi je Kopilot, ktery
> bezi pod KDE. Zajimava a mene znama je schopnost StarScheduleru ze
> StarOffice 5.1 komunikovat primo s Palmem. Osobne pouzivam CASIO

Ja mam Palm kratce, takze zatim komunikuji pouze pres drat (IrDA casem)
a pouzivam balik pilot-link pro zakladni vymenu dat. Vesmes funguje,
pisu si k tomu wrappery v shellu (kdo si ma vsechno pamatovat). Dalsi
je AvantGo (http://avantgo.com), na cucani WWW off-line. Je tam odkaz
na malsync program pro Linux, chodi to.

ip
--