winlinux 2000

Ivan Kuncl kuncl na vsbohem.cz
Pátek Říjen 15 08:53:55 CEST 1999

On Thu, Oct 14, 1999 at 05:37:23PM +0200, Ales Dlabac wrote:
>  uz sem nasel nejaky info na www.winlinux2000.com , kde je k dispozici beta
> verze.
>
> Ales Dlabac pí?e ve zpráv? <3805f061.0 na news.cvut.cz>.

Po dlouhe dobe stahovani ( 140 MB )...
Zkusenosti:
 - zalozeno nejspise na slackware
 - file systems - umsdos ( na fat32 potrebujete 500 MB volneho mista,
   na fat urcite mnohem vice, je tam spousta kratkych souboru)
 - po startu se hned spousti kde, na cz windows nefunguje
   dobre program, ktery projde hardware pocitace -> kde nejde nabootovat
   a je treba v inittabu zmenit start z init 4 na 3 - textova konsole
 - pri instalaci da na vyber pouze z full, typical a minimal instalace
 - i pri full instalaci chybi napr mc, sendmail ...

Zaver ( pouze muj osobni):
 - zase jsem to smazal a udelal si partition s rh.

Ivan Kuncl
( kuncl na vsbohem.cz )