Padajici demoni?

Pátek Říjen 15 11:28:53 CEST 1999

On Fri, 15 Oct 1999, Michal Krause wrote:

> nepozoroval nahodou nekdo z vas, ze by s jadrem 2.2.12 naprosto bez
> vysvetleni padaly demoni? V messages nic, kernel nic nerekl, ale program
> ktery bezel najednou nebezi. V mem pripade to postihlo asi dvakrat crona,
> named a jednou i mon (monitoring serveru a sluzeb, napsano v Perlu).

Nekde jsem slysel? cetl? neco o masakrovani procesu pri urcitych
pametovych stresech. Bez zaruky.

Nevim jak vy, ale ja zacinam mit dojem, ze linuxove jadro se blizi ke
kritickemu objemu, pri kterem uz program nejde dostat do dostatecne
provozuschopneho stavu testovanim, ladenim a opravou chyb a jedina cesta
dal je rovnou psat bezchybny kod. :P