Jak zaheslovat tar/gzip

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Říjen 15 11:31:50 CEST 1999

On 15 Oct 1999, David Rohleder wrote:

> Je otazka jestli to udelat takto:
>
> tar cf - adresar | pgp -param  | gzip

   Takto v zadnem pripade. Sifrovane soubory jsou prakticky
nekomprimovatelne.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========