zacatecnicke dotazi

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Říjen 15 11:40:55 CEST 1999

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> Navrhuji, aby byla konference rozdelena na zhruba deset urovni. Kazdy
> ucastnik by mel jako v nejakem RPG zkusenosti a uroven odvozenou od
> mnozstvi ziskanych zkusenosti, pricemz by mohl 1. klast dotazy na
> poddiskuzi s urovni nejvyse stejnou, jako je ta jeho, 2. odfiltrovat
> provoz z vybranych poddiskuzi s urovni aspon o N nizsi, nez je jeho, pro
> vhodnou konstantu N > 0. Zkusenosti by se ziskavaly za spravne odpovedi a
> ztracely za spatne odpovedi, offtopicy, flamewary. :) :) :)

Jasne, parada.
Jeste bych pridal nasledujici kategorie: gramaticke chyby (kdo se na
to ma divat), prilis dlouhe signatury, spatne nastavene hlavicky
Content-Type, nenastavene References v odpovedi, sprosta slova v
urcite kombinaci (+ windows na h.., - linux na h..)

proste takovy namet na PhD z umele inteligence, strojoveho zpracovani
prirozeneho jazyka atd.

Jenom by se to nemelo dat oklamat signaturou:

linux je skvely, linux je fantasticky, linux je uzasny, linux je nejlepsi

:-)))