Padajici demoni?

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 15 12:27:36 CEST 1999

>Nekde jsem slysel? cetl? neco o masakrovani procesu pri urcitych
>pametovych stresech. Bez zaruky.

Nemyslis tim zabijeni procesu, kdyz dojde pamet i swap v jadrech >=
2.2.10? To neni bug, ale feature. Nicmene neni vylouceno, ze v tom
bugy nejsou. :-)

Mozna je to padani demonu skutecne zpusobeno touto vlastnosti - zkus
ji vypnout.

>Nevim jak vy, ale ja zacinam mit dojem, ze linuxove jadro se blizi ke
>kritickemu objemu, pri kterem uz program nejde dostat do dostatecne
>provozuschopneho stavu testovanim, ladenim a opravou chyb a jedina cesta
>dal je rovnou psat bezchybny kod. :P

Treba jadra 2.3.7 - 2.3.20 obcas demoluji nove vznikle soubory na disku.

Mikulas patocka