Framebuffer pre Vesa1.2

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pátek Říjen 15 13:04:24 CEST 1999

On Wed, Oct 13, 1999 at 09:53:12AM +0200, Petr Cech wrote:

> na my S3 868 to slo. Ted mam ATI a prave SVGATextMode nezvlada Rage128
> a VESA FB je v 60 HZ (ale ma pekne rozliseni :))

  tu mam taky (a bohuzel taky na 60 Hz). Po cteni textu a mailovani
  jsem dospel k zaveru, ze s vesou nepochodim. Chtel jsem fb kvuli x-kam,
  ale 60 Hz se mi nelibi.

  Zkousel jste nekdo rozchodit SuSe X-Server pro Ati Rage 128
  na kernelech 2.0.xx s glibc 2.0 (Debian 2.1) ? Na jejich strankach
  je binarka pro SuSe 6.1...

  Hledal jste nekdo aty128fb ?
  (vim, ze je matroxfb a atyfb pro Rage Pro)

    zdravi

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."