DUAL CPU & LINUX

Pátek Říjen 15 13:56:33 CEST 1999

Ludek.Brukner na barco.com wrote:
: > >Zdravim vsechny,
: > >najde se nekdo kdo spolehlive vi jestli a jak to maka?
: > >Slysel jsme, ze se dvema procesory je problem.
: >
: Bez problemu - ted na jadre 2.2.12, 2xPII/233. Jedine, co mne na tom mrzi,
: je fakt, ze na Asus P2L97DS mi nefunguje SW shutdown, ackoli na jadre
: prelozenem bez SMP vypina spolehlive....

AFAIK se zadnym SMP kernelem softwarovy shutdown fungovat nebude. Duvod:
v Linuxu je vazany na APM, a o APM bylo prohlaseno ze na SMP nikdy
poradne behat nebude. On taky asi neni duvod proc u high-end serveru
setrit halire za elektriku. Takze pokud nekdo ten shutdown neprepise
tak aby fungoval i bez APM biosu, fungovat to nebude.

Leos Bitto