faxserver (Fylafax) nechodi

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Říjen 15 16:29:19 CEST 1999

Preji krasny vikend !

Pokousim se zprovoznit faxovy server, ale nedari se mi a tak vas
prosim o pomoc. Archiv jsem prohledal, ale nepomohlo mi to.

HW : starsi 486/66 VLBUS
modem1 : interni Supra 288i PnP
modem2 : Multitech MT2834L

SW : RH 6.0
	isapnptools-1.18-2
	hylafax-4.0pl2-3rh5.i386.rpm
	mgetty-1.1.14-8.i386.rpm

Nejradeji bych rozchodil tu intetrni kartu, ale kdyz to nepujde,
pouziju externi modem.

Problemy :
a) nejde (bez chyb) PnP. Hlasi, ze nejsou dostupne prostredky IO.
Kyz opravim radek
(IO 0 (SIZE 8) (BASE 0x03f8) (CHECK)) na
(IO 0 (SIZE 8) (BASE 0x03f8) )
inicializace projde a pak uz se tvari, ze je v poradku. Muze to
zpusobovat stary mb ? Nebo je PnP "podivne" implementovano ?

b) podle popisu se mi vic libil hylafax. Ale ouha, nezprovoznil jsem
ho. Po nainstalovani se najdou modemy, nastavim parametry (IMHO bez
hrubsich chyb), ale :

b1) prijem faxu - ani jeden modem nezvedne linku
b2) odesilani faxu z W95 - klient whfc 1.0.5 nebezi, protoze vyzaduje
Winsock >= 2.0 a nasel 1.1. Jelikoz pouzivame PC/TCP OnNet od FTP
Software, Inc. ve verzi 2.1.0.0, predpokladam, ze tudy cesta nevede.
Pritom tisk z Win95 mel byt to hlavni ...

c) mgetty+sendfax podle LN 1998-07 :

c1) prijem na exernim modemu - chodi ! Vysilani jsem jeste nezkousel
c2) prijem na internim nejde. FAXy to chvili zkouseji, ale nespoji
se. Druha strana byl "stolni" Panasonic KX-F90.

Otazky : Da se rozchodit Hylafax s internim SupraFax 288i PnP ? Da se
zprovoznit vzpurny klient pro W95 ? O kolik je hylafax lepsi ?

Diky za rady a pripominky.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s