dos klienti

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Pátek Říjen 15 15:51:34 CEST 1999

Jaroslav Jirasek wrote:

> No jo, ale to znamena mit nainstalovany Windows ?

Trosku by som to poopravil:

Vobec neznamena, ze musite mat nainstalovane Windows.

> To ja nechci. Dalsi vec je, ze net use neumi komunikovat

net use vie komunikovat aj cez TCP/IP.

> pres TCP-IP - jenom pres IPX-SPX (a asi i netbeui).
> Lze takto nakonfigurovat sambu?

Da sa vyrobit disketa tak, aby sa nabootoval dos, natiahol sa driver pre
sietovku, TCP/IP a potom sa cez net use da primontovat disk z linuxu
(samby).

Takato disketa sa (s miernymi problemami) da vyrobit ak mate WinNTSrv.
Pokial ho nemate, tak sa pravdepodobne da taka disketa urobit s
problemami vacsimi :-).

Ja osobne takuto disketu pouzivam na instalaciu WinNTWks po sieti zo
Samba servra.

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.