Padajici demoni?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Říjen 15 17:19:47 CEST 1999

On 15 Oct 1999 01:38:06 +0100, Michal Krause wrote:

: nepozoroval nahodou nekdo z vas, ze by s jadrem 2.2.12 naprosto bez
: vysvetleni padaly demoni? V messages nic, kernel nic nerekl, ale program
: ktery bezel najednou nebezi. V mem pripade to postihlo asi dvakrat crona,
: named a jednou i mon (monitoring serveru a sluzeb, napsano v Perlu).

Niekolkokrat som zbadal, ze sa odporucal jeden shell-skript,
ktory mi tu neustale bezal - to sa ale stalo dva-trikrat
pocas dlheho casu a mam dojem, ze aj pred 2.2.12 - rozhodne
nic spolahlivo reprodukovatelne. Uz je ale prepisany do perlu
a zatial bezi na 2.2.12 spolahlivo.

Zdravi
--
				Stano