Zvuk v Linuxu.

Miroslav Petricek miroslav.petricek na iname.com
Neděle Říjen 17 18:25:04 CEST 1999

"Ctirad Novák" wrote:

> Prosím o radu,
> při instalaci zvukovky v Linuxu 6.0 Red..., (Yamaha OPL3),
> mi vykázal chybu a nevím co sní :
> "/etc/isapnp.config:387--Fatal-resouce conflikt
> allocating 8bytes of IO at 2E8 (sce/etc/isapnp.conf)
>
> /etc/isapnp.config:387--Fatal--Error
> occurred executing reguest
> <IO RESCHECK>--further oction aborted"
> (Ještě tam mám Wella 33.6 pnp na com1)
> A ještě bych prosil o radu : spouštění služeb při bootování.

Pokousite se pridelit nektere Plug And Play periferii IO adresu 2E8,
ktera uz je jednou pridelena. Adresa 2E8 vypada na seriovy port.
Podivejte se do souboru /etc/isapnp.conf a zmente to misto na kterem se
snazite provest prirazeni. Muzete taky zkusit okomentovat prislusny
radek v /etc/isapnp.gone, kde jsou uvedene uz prirazene adresy
a preruseni.
  Automaticke instalacni programy v RadHatu jsou sice pekne, ale nekdy
je treba plivnout do dlani a zkusit to rucne.