IBM PS/2 a nielen to

Peter Hanusiak 6hanusiak na st.fmph.uniba.sk
Neděle Říjen 17 21:42:04 CEST 1999

Bude tu viacej otazok, niketore su mozna mimo danej diskusnej skupiny ale
tak trochu suvisia s dalsimi otazkami, takze:

1,  ja viem, ze to je asi velmi jasne ale predsa, je mozne prepojit pocitac,
ktory ma TOKEN RINGOVU kartu na ethernetovu siet? Treba zobrat do uvahy, ze
do tohto pocitaca sa neda strcit ethernetova karta a takisto do ineho
pocitaca sa neda strcit Token Ringova.
2, toto uz je o linuxe. Chcel by som rozbehat Linux na PS/2 model 77 486 bez
koprocesora. Problem je, ze
ma SCSI disk. A zatial co som skusal REDHAT 6.0,6.1 alebo Mandrake 6.1
nepoznaju tento radic. Je to IBM MCA SCSI. Skusal som hladat na inete a
nasiel som, ze SUSE linux ma bootovaciu disketu, ktora podporuje tento radic
ale problem bol, ze kernel na diskete chcel koprocesor a ja som ho nemal
takze som nenabootoval. Linka na tuto bootovacku je
http://www.suse.de/en/support/download/updates/62_update.html a tam bootdisk
servraid.
Hladal som dalej a nasiel som http://www.uni-mainz.de/~langm000/linux.html
tu na tejto stranke pisu, ze chlapici spravili driver na tento radic (je tam
aj zdrojak). Lenze ja vobec neviem ako ho pouzit.  Teda moja otazka znie ako
nainstalovat LINUX na PS/2 s takymto radicom? Privitam akukolvek radu.

Dakujem

                    Peter Hanusiak