linka zafloodovana asi sendmailom

Peter Ronai webmaster na bicba.sk
Neděle Říjen 17 21:50:53 CEST 1999

Milos Prudek wrote:

> Takovy trivialni dotaz, mate udelane ANTI-RELAY opatreni?

samozrejme ze mam
editoval som vacsinu access zalezitosti
mam tam relaying len z localhostu a z lokalnej siete
okrem toho je tam zoznam zakazanych spam domen

este taka otazka
pokial by to nebol sendmail (dajme tomu ze zhodou okolnosti vlna sumu v
linke poklesla ked som sendmail vypol), co este to moze byt
zbludile ICMP packety, nekvalitna linka, nejaky blby demon,
nenechal som bezat nic prebytocne a pre istotu som sa portscanol ci nemam
nejaku hovadinu alebo ci nejaky user neblbne ale nic som nenasiel

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |
         one of linuxware.sk founders |