kniznica na pracu z SQL servermi

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pondělí Říjen 18 08:33:27 CEST 1999

> Presne to vyvijim, je to na http://penguin.cz/~horak/libsql.html (jeste
> dneska uploadnu novou verzi). Ale zatim mam drivery jen pro InterBase 4.0
> (na Linuxu - RH5.2, ve Win netestovano) a PostgreSQL (Linux i WinNT)

	BTW na co knihovny kdyz je standardizovano Embedded SQL? A domnivam se,
ze prave oba zminovane produkty tento zpusob komunikace podporuji... na
co vymyslet 'univerzalni' API, kdyz je vse jiz vymysleno?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz