Re: Dvý CD ROM jako SCSI?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Říjen 18 08:16:49 CEST 1999

> Mßm dvý CDROM, fyzicky je CDROM p°ipojena jako prim.slave a CDRW jako
> sec.master, protoże jedna z nich je vypalovaŔka mßm je emulovanÚ jako SCSI
> mechaniky.

Obe ? a proc ?

> Nastaveno mßm Probe all LUNs on eache SCSI device=no
> ProblÚm nßsledujÝcÝ:
> Nemohu je mountnout obý najednou, ve fstab to mßm zapsßno takto:
>
> /dev/scd0  /cdrom  /iso9660
> /dev/scd1  /cdrw  /iso9660

A co takhle :

/dev/hdb	/cdrom	iso9660
/dev/hdc	/cdrw	iso9660

> nemßm nýco |patný? Vżdy vidÝm jen CDROM a CDRW nic. Pokud fyzicky odpojÝm
> CDROM tak vypalovaŔka funguje! (vypaluje)
> DÝky za jakoukoliv radu.
> MV

IMHO je emulace SCSI potreba jen na vypalovani - vypaluje se pomoci
SCSI prikazu, ktere se pri emulaci protlaci pres IDE rozhrani. Ale na
cteni by mel stacit normalni pristup pres IDE.

Jestli nemam pravdu, nekamenujte me, prosim. Kdysi jsem se to
pokousel taky takhle rozchodit, ale driv, nez se mi to povedlo odesla
palicka a ted uz mame cistokrevnou SCSI.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s