routovani v siti, nastaveni...apod.

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pondělí Říjen 18 09:36:50 CEST 1999

Ahoj,

mam dalsi problem. Vcera jsme se snazili u kolegy rozbehat Linux na
serveru,
ktery mel 4 sitove karty. Dal byla sit rozdelena na 4 podsite, a to takto:

===========================
         podsit                                          podsit
___________________  sitova karta 2 (192.168.3.1)         S
   192.168.2.0                                192.168.3.0
             |________________________________________________  sitova
karta
1 (192.168.2.1)         R

         podsit                                          podsit
____________________ sitova karta 4 (192.168.5.1)         R
   192.168.4.0                                192.168.5.0
             |________________________________________________  sitova
karta
3 (192.168.4.1)

===========================

SERVER IP = 192.168.2.1

1) jak nastavim 4 sitove karty v Linuxu (zkousel jsem netconf ale blblo to,
vzdy fungovala jenom jedna)

	Mam v pohode rozbehane dve sitove karty jak pci tak isa. Pci byly bez
problemu, isa se musely delat rucne v conf.modules. 	Tam se skutecne
aktivovala vzdy jen jedna. Zkousel jsem pridat treti kartu, ale vzhledem k
tomu , ze jsem to nepotreboval 	mel jsem malo casu, tak jsem toho nechal.
Jde to  i pres LILO.

2) jak spravne nastavit routovani (zda li pouzit routed nebo gated), jak
nastavit routovaci tabulku (pokud je to potreba)

	Routovani nejjednoduseji pomoci prikazu route. Prectete si manualove
stranky.

PS: koukal jsem do LDP i do HOWTO a nic moc mi to nedalo. Neni tu nekdo ,
kdo by znal aspon trosku podrobnejsi postup ?

Dik, V. Siman