linka zafloodovana asi sendmailom

Peter Ronai webmaster na bicba.sk
Pondělí Říjen 18 09:52:50 CEST 1999

Leos Bitto wrote:

> Peter Ronai (webmaster na bicba.sk) wrote:
> :
> : este taka otazka
> : pokial by to nebol sendmail (dajme tomu ze zhodou okolnosti vlna sumu v
> : linke poklesla ked som sendmail vypol), co este to moze byt
> : zbludile ICMP packety, nekvalitna linka, nejaky blby demon,
> : nenechal som bezat nic prebytocne a pre istotu som sa portscanol ci nemam
> : nejaku hovadinu alebo ci nejaky user neblbne ale nic som nenasiel
>
> A co takhle kouknout se na tu linku tcpdumpem? man tcpdump...
>
> Leos Bitto

skusam ale priznavam sa bez mucenia ze som z toho nezmudrel
este rozmyslam takto: mohlo by byt ze susedna firma, ktora ide von tym istym
modemom zaberie linku ked zacnu brazdit a my im ked my, skratka je mozne
vytlacit toho druheho z linky - provider to totiz nepozera....

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |
         one of linuxware.sk founders |