routovani v siti, nastaveni...apod.

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Říjen 18 11:16:45 CEST 1999

> 1) jak nastavim 4 sitove karty v Linuxu (zkousel jsem netconf ale blblo to,
> vzdy fungovala jenom jedna)

My tu mame 4x 3Com a slapou v pohode. Vsechny jsou stejne a chodi s 1
ovladacem (v jadre). nastaveni v /etc/lilo.conf :

       append="ether=0,0,eth1 ether=0,0,eth2 ether=0,0,eth3"

Samozrejme musi mit dopredu nastavene jine IO adresy a interupty,
aby se to netlouklo. Jediny problem jsme meli s grafickou kartou - se
4-mi sitovkami na ISA bylo potreba nekde vystrachat VGA na PCI :-)

> 2) jak spravne nastavit routovani (zda li pouzit routed nebo gated), jak
> nastavit routovaci tabulku (pokud je to potreba)

Prikazem route samozrejme.  Demoni routed a gated nejsuo IMHO potreba
pro male site.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s