linka zafloodovana asi sendmailom

Peter Ronai webmaster na bicba.sk
Pondělí Říjen 18 11:03:42 CEST 1999

Egon Eckert wrote:

> Moc podrobne jste svoji zkusenost s tcpdumpem nepopsal (ze jste jenom cetl tu
> manualovou stranku?)...

ospravedlnujem sa
citla som to, ale nechapem vzdy vsetkemu co vypise a niekedy pise privela a
prirychlo na citanie

> Ja si (pri podobnych problemech) poustim
>
> tcpdump -i ppp0
>
> a hned krasne vidim, kdo pres ni co posila -- jestli jdou maily (radky obsahuji
> ":smtp"), jestli nekdo brouzda (":www") apod.

ano ale nie toto je jadrom mojho problemu
problem je niekde inde a po podrobnom skumani som po serii telefonatov zistil ze
ide o problem na routeri (ktory ale neovplyvnim, router nie je moj)
dakujem moc za rady
ked nic ine aspon viem viac o sieti ;)

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |