LinuxHall: žádost o ohlasy

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Říjen 18 12:18:23 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> A kolika z nich to neco reklo? Ja jsem se snazil poslouchat, a
> podle me ta prednaska rikala toto: "Thready jsou jine na linuxu a
> jine na WinNT. Navic jsme jeste chteli, aby to behalo na BSD. Byla
> to fuska, ale zmakli jsme to. Kupte si nas produkt." Co to rikalo o
> linuxu? Nic. K tomu, jak je to delane vevnitr, se prednasejici
> (umyslne?) nevyjadroval, a vnejsi rozdily jsou pro vetsinu lidi

No zrovna tahle prednaska me zaujala nejvic. Mluvila predevsim
o Linuxu (!) a odnesl jsem si z ni predstavu, s cim se asi potykali/ji
v Blackdown.org pri portovani Javy, nebo v Inprise pri portovani
jejich multithreadove verze Interbase. Je fakt, ze asi nebyla prilis vhodna
pro publikum, ktere ji sledovalo, ale to je pouze hypoteza.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz