Chyba fdisku (Re: Debian 2.1 prepise nespravne log. part...)

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Říjen 18 12:43:55 CEST 1999

Michal Svec <rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:

> Timto potvrzujete moji verzi ;-) Primary jsou hda1-4 a logicke jsou
> hda5-8. Pouzil jsem predpoklad, ze vase BSD primary partition (hda2) je
> rozdelena na 2 logicke -- hda5-6 (hda7-8, podle jadra).

Dobre - dalsi diskuse nechame na filozofech.

Druhy vyklad z vyse uvedenych radku je ovsem takovyto:

"logicke partitions"
	= (v Extended) hda5-hda6 nebo hda7-hda8 podle verze jadra
"jakoby jine logicke partitions"
	= (ve FreeBSD) hda7-hda8 nebo hda5-hda6 podle verze jadra

a "logicke partitions" tedy nemuseji vzdy zacinat od /dev/hda5.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science