OFFTOPIC:32 vs. 64 (was: RE: Merced: Linux ano, NT ne?)

Pondělí Říjen 18 12:58:33 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A neni to nahodou upravou vnejsich HW komponent nez samotnym
> procesorem?

Nahodou jsem zabloudil na x86.org a tam jsem nasel vysvetleni: lepsi
Pentia maji 36 bitu adresove sbernice a daji se prepnout do specialniho
strankovaciho modu, kdy lze 4GB linearni adresovy prostor namapovat na
64GB (proste 2^36) fyzicky adresovy prostor.