XWPE

Kunyik Kornel, AD Sturovo Kornel.Kunyik na asdo.se
Pondělí Říjen 18 13:13:02 CEST 1999

Mam nasledovny problem s XWPE 1.?.14 (? = asi 1, nepamatam si to presne(bolo
to v Red Hat Powertools 6.0). Pod XWindows mi to vypisuje namiesto
normalneho vystupu nahodne znaky. Spravne vypise znaky iba vtedy, ak cez ne
prechadzam kurzorom (aj to len v menu vybranu polozku, pripadne pri stlaceni
tlacitka popis tlacitka). Dosledok > nic sa neda z toho vycitat > program je
nepouzitelny. Robi to iba verzia pod XWin, na konzole to funguje perfektne (
program WPE). Konfiguracia : XWin 3.3.5 (robi to aj s verziou z RH 6.0 )
		   KDE 1.1.1 (pod inymi wm som to neskusal - nemam ich
nainstalovane)
Hardware : ATI Mach64 - Rage IIC