hacker utilites pack

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.invalid
Pondělí Říjen 18 13:44:04 CEST 1999

Karel SOMMER <karel na inway.cz> wrote:

 :> > Chlapce nevim o co ti jde, ale jsi nejakej divnej. Posilat zdrojovej
 :> > text pres server post.cz, neni moc rozumne. Nejak ti to ten zdrojak
 :> > pokazilo. Mam tim na mysli ty vsede pritomne lomitka. Mel jsi "hackere"
 :> > pouzit email.cz cha cha. No ale ja si ho opravim.
 :> >
 :> A kdyz ho budes opravovat, tak si dej pozor na radku, kde si nechava ten
 :> 'neoo' posilat soubor /etc/passwd
 :>

 : ja mu svuj passwd klidne poslu :))

dostane sa k zoznamu uzivatelov, co nie je najprijemnejsie...

 : mam shadow

a mas aj cracklib?
kolko uzivatelov ma ako heslo svoje meno s velkym prvym pismenom...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |