Suse Linux

zdenek.sebesta na tetrapak.com zdenek.sebesta na tetrapak.com
Pondělí Říjen 18 12:29:46 CEST 1999

> Hm, takze SuSE ma ve sve distribuci nejake doplnky, ktere nejsou Open
> Source?
> No jeje, a kolik. A nejen doplnky, ale cele aplikace a je tomu venovana >cela
serie baliku priznacne pojmenovana "komercni". Navic SuSE by se mel
>registrovat, je tam k tomu ucelu registracni karta.

> Je napriklad YAST pod GPL?

:Tak tohle nevim dost presne, ale mam pocit ze YAST pochazi z autorske :dilny
:SuSE a je sity na miru prave teto distribuci.

Ja ja.
A kdyz uz se o tom tak bavime, stalo by za zminku se kouknout na:
www.suse.de/e/download/LinuKS  (nejake novinky) a pripadne na
www.suse.de/d/snapshot/snapshot.html

To je de-facto S.u.S.E ale bez manualu a bez podpory (kup za bratru 23 Euro),
ale ma to byt cerstve - temer teple. (6xCD)

Ja tedka bych asi kupoval uz tento Snapshot - stejne ta podpora je
problematicka.

-mach-