Framebuffer pre Vesa1.2

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Pondělí Říjen 18 17:40:28 CEST 1999

No mne /dev/fb ide na S3 Trio 64 V2. Bolo to sice laborovanie ale
rozchodil som to.
Bolo treba opatchovat kernel zaplatkou. Zaujimave bolo na tom to, ze som
si musel natiahnut src 2.2.1, opatchovat to tym patchom a potom opatcovat
na vyssiu verziu. Pretoze ked som to patchoval na priklad  : 2.2.12 tak to
nespravilo to co malo.
Na poziadanie mozem ten patch zaslat.

/***************************************************\
|                    Daniel Ciprus                  |
|      SysAdmin of Solaris                          |
|          Linux and more ...                       |
|     kontakt :                                     |
|       email : diamant na vadium.sk                   |
|       tel   : 0905 562 370, 091 721 060           |

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)