Rozdeleni linky na 2

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Říjen 18 15:53:33 CEST 1999

> tak aby siet X mala min. 1/2 (alebo inu definovanu cast), ale ak Y nic
> nechce tak 1/1 - to by zaujimalo aj mna

spravit 2 fronty (custom queue)
a na jednu frontu hodit shapera.

to by malo spravit ze fronta so shaperom bude obmedzovana a druha fronta
pojde tolko kolko sa bude dat.

u cisca by to slo a u linuxu sa to myslim robi cez shaper ako modul a to
rozdelovanie asi cez CBQ. bohuzial som s ani jednym programom nerobil.
rozdelenie linky s CISCOm som robil.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }