Telnet

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Říjen 18 16:45:15 CEST 1999

Radek_Sedmak na eurotel.cz wrote:

> /etc/sercuretty
>
> mam takovy maly problem... mam doma dva pocitace a vyhorel mi jeden monitor... a
> nechci neustale prehazovat kabl od monitoru ani zatim kupovat novy. Chtel bych
> ho spravcovat pomoci telentu, ale pres ucet Root. kdykoviv se prihlasim jako
> Root. Odmitne me.. to je pochopitelne... kde se da nastavit aby me prijal, kdyz
> pominemu bezpecnostni hlediska, je to privatni sit, na kterou se nikdo
> nedostane... prosel jsem snad uz vsechno mozne, ale asi ne poradne, kdyz jsem o
> tom nenasel zminku,.,... dekuji..

cau Same,

 jestli mas RedHata, tak neco muze byt v /etc/securetty, kde si pridas
tu linku na kterou se prihlasujes pres telnet (nejake to ttyp0 nebo jak
se dneska jmenuje) a melo by to jit.

BTW - ssh2 je vazne lepsi nez telnet, mimo kryptovani komunikace to umi
automaticky forwardovat X-win aplikace na tvuj display, coz je prijemny

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...