Suse Linux

Pondělí Říjen 18 17:51:33 CEST 1999

Milos Prudek (prudek na nembv.cz) wrote:
: > No ale - nejak se v tom neorientuji. Situace je snad takova, ze jsou na
: > tom SuSE i RedHat v tomto smeru stejne, ne? Verze "zadarmo" nema zadne
: > komercni aplikace, verze "krabicova" a tudiz placena ma u sebe i komercni
: > aplikace. Nebo je to cele jinak?
:
: Nevim, nikdy jsem v ruce krabicovy linux nemel.

Ja ano, dokonce oficialne koupeny. Byl to RedHat 6.0 a byla to krabice
primo posilana z USA, protoze zadna ceska firma ji nebyla schopna rozumne
rychle dodat. Ach jo. :-(

: Ale vzpominam si ze ke starsim RedHatum se dodaval napr. Metro-X server.

Ten se ted uz nedodava, zato se dodavaji jine komercni aplikace. A dema
komercnich aplikaci. Vse ovsem od tretich firem, a zalezi jen na nich
co daji a co ne.

: Myslel jsem to tak, jestli firma RedHat JAKO TAKOVA sama vyrabi nejaky
: software, ke kteremu nedava k dispozici zdrojaky, a ktery dodava na
: Official RedHat (a totez pro SuSE).

Ne, firma RedHat sama o sobe nic co by nebylo open source nedela. Je to
proti jeji firemni strategii.

Leos Bitto