ftp.linux.cz

mario mario na itnet.cz
Pondělí Říjen 18 18:10:54 CEST 1999

ach, jak jsem hloupy. vzhledem k tomu, ze jsem to poslal do newsu pandion.vslib.cz, domnival jsem se, ze se to protlaci i k nekomu, kdo vi, co se deje. mezitim je vsecno ok, 6.1cz mam stazenou a informaci o tom, ze jsem pitomec jiz take vedi vsichni.

jak je mi to lito :-).

--
preji hezky den :-)
mario

Milan Sorm <xsorm na informatics.muni.cz> píše v diskusním příspěvku:19991018152224.N29972 na aisa.fi.muni.cz...