Z80 vstava z mrtvych

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 18 18:28:07 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Ladislav Dobias wrote:

> Ahojte!

> Kdyz uz tu mluvite o Z80, cetli jste o "novem" procesoru fy
> Zilog eZ80? Po 25 letech od pocatku Z80 je tu nova verze. Na
> http://www.zilog.com/ez80/ jsou nejaka PDFka.

O nejakych 32bitovych procesorech Zilog jsem slysel uz tak pred 5 lety.
Jejich chrakteristika: silene levne (opak vuci silene drahe viz. Intel)
a to tak, ze se daji kupovat na Kg. Jen uz asi se jim
moc casto nestava stat se CPU v osobnim pocitaci:)
--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Python - why settle for snake oil when you
can have the whole snake? (http://www.python.org)

http://www.seznam.cz/  http://www.novinky.cz/
http://dnes.seznam.cz/ http://www.mapy.cz