Ako rozchodit XIRCOM

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Říjen 18 18:46:41 CEST 1999

Chcel by som pod Linuxom (najlepsie RH ale nemusi to byt len on) XIRCOM adapter.Ten Xircom adapter je na paralelny port a sluzi ako ethernetova karta BNC. Vo windowsoch sa pouziva driver XIRCOM pocket ethernet III a ide to. No a ja som to pod Linuxom slusal pri instalovani RH6.0 konfigurovat ako PLIP, no a vobec to neslo. Nehadzal ani chyby ani nic proste ked som mu dal konkretne FTP tak sa tvaril, ze sa konektuje ale to bolo asi tak vsetko. Nuz neviem ci PLIP je ten moj XIRCOM. Ak nie vie mi niekto poveda
t ako takyto XIRCOM rozchodit? Alebo vie niekto kde som robil chybu?
Len tak na okraj na RH6.1 bootovacke bootnet.img to neslo (ten PLIP) ani navolit vypisal nejake nezmysli asi taketo typu, ze unresolved sysmbol, takze usudzujem, ze to je zle zkompilovane.

	Dakujem

		Peter Hanusiak