[ip/ipchains] NAT pro cilovou adresu?

Pondělí Říjen 18 23:16:04 CEST 1999

David Trcka (trcka na poda.cz) wrote:
: Zdravim,
:
: hledam nejjednodussi moznost, jak provest NAT, ale ne pro mnozinu zdrojovych
: adres, ale pro mnozinu cilovych adres (aby paket s cilovou adresou
: a.b.c.d/maska byl prelozen do cilove adresy e.f.g.h/maska). Strucne jsem
: zapatral v dokumentaci utilit ip a ipchains, ale nachazim jen informace o
: tom, ze se prekladaji/maskuji pouze zdrojove adresy. Opravdu je to tak nebo
: jsem jenom slepejs? Jde to nejak jednoduse resit?

Podivejte se znovu do dokumentace ip, soubor ip-cref.tex. Tam je primo jeden
priklad na to co potrebujete.

Leos Bitto