RE: Asi hloupý dotaz

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Říjen 19 05:59:27 CEST 1999

> Rád bych se zeptal, zda je možné nainstalovat Redhat 6.0 na disk, který je
> rozdělen na 4 části a pracuje s FAT32. Mám již nainstalované W98 a Linux
> bych chtěl jako druhý OS.
> Děkuji J.Vlk

Nemel by to byt zadny problem. Jadro RedHat 6.0 jiz umi pracovat se
souborovym system vfat (fat32), takze tuto cast disku pri praci s linuxem
budete moci pouzivat a pri instalaci RH 6.0 staci pouzit LILO manazeru,
ktery vam umozni si po startu vybrat potrebny OS, se kterym se rozhodnete
pracovat.
Existuji dokonce utilitky, ktere vam pri praci s Win umozni pristupovat na
souborovy system linuxu. Tim je myslen pripad, kdy pocitat pracuje solo a
neni v siti.

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen