Asi hloupý dotaz

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Úterý Říjen 19 07:58:31 CEST 1999

vlk13 píše:

> Rád bych se zeptal, zda je možné nainstalovat Redhat 6.0 na disk, který je rozdělen na 4 části a pracuje s FAT32. Mám již nainstalované W98 a Linux bych chtěl jako druhý OS.
> Děkuji J.Vlk

Myslim ze ano, ale hadam ze to nebudete umet - neni to trivialni. IMHO
byste musel rucne (cili z prikazoveho radku) nainstalovat torzo linuxu a
gcc, zkompilovat rpm, a pak (zase rucne) nahrnout rpmka z CDcka na HDD.
Cili byste prisel o dobrodini uzivatelsky prijemne instalace.

Dotaz neni hloupy. Ale RH nepodporuje FAT32 pro instalaci. IMHO hlavne
proto, ze FAT32 nema podporu pro unixove nastaveni prav k souborum.

Takze:
- zvazte, zda nemuzete na disku najit 250 MB, ktere by byly ve formatu
ext2, nebo
- zvazte pouziti WinLinux (nebo jak se to jmenuje), nebo
- snad Debian to umi? nevim.

--
Milos Prudek