dos klienti

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Úterý Říjen 19 08:31:45 CEST 1999

Marcel Telka wrote:

> Poslem zajtra...

Uz je zajtra, tak posielam :-).

Nakolko disketa obsahuje rozne programy, ktorych autorom je Microsoft a
pod., a ktore pravdepodobne nie su volne siritelne, nebudem ich posielat
a obmedzim sa len na popis, ktore subory su potrebne a ako maju vyzerat
konfiguracne subory.

Moja disketa vyzera takto:

Subor config.sys:

device=a:\dos\himem.sys
files=30
device=a:\net\ifshlp.sys
lastdrive=z

Subor autoexec.bat:

@echo off
path=a:\dos;a:\net
a:\net\net initialize
a:\net\netbind.com
a:\net\umb.com
a:\net\tcptsr.exe
a:\net\tinyrfc.exe
a:\net\nmtsr.exe
a:\net\emsbfr.exe
a:\net\net start

Adresar a:\net obsahuje tieto programy a systemove subory (v zatvorke je
velkost):

emsbfr.exe (4294)
ifshlp.sys (4644)
nemm.dos (2619)
net.exe (450342)
net.msg (76234)
netbind.com (8513)
neth.msg (123066)
nmtsr.exe (22826)
pcind.dos (14655) - driver ku sietovej karte (v mojom pripade RTL8029)
protman.dos (21940)
protman.exe (13782)
share000.pwl
shares.pwl   - toto su nejake pokusy o zoznamy hesiel...
tcpdrv.dos (4174)
tcptsr.exe (71040)
tinyrfc.exe (37024)
umb.com (3325)
wfwsys.cfg (840)

Adresar a:\net obsahuje tieto konfiguracne subory:

lmhosts
-------

<prazdny>

networks
--------

loopback	127

protocol
--------

<standardny obsah ako v linuxe :-)>

protocol.ini
------------

[network.setup]
version=0x3110
netcard=rtl8029,1,RTL8029,1
transport=tcpip,TCPIP
lana0=rtl8029,1,tcpip

[rtl8029]
drivername=PCIND$
; riadok zacinajuci bodkociarkou je komentar
; INTERRUPT=11  - takto by sa malo dat nastavit irq
; IOBASE=0x6800 - takto zase io
; SlotNumber=1  - toto neviem co je :-(

[protman]
drivername=PROTMAN$
PRIORITY=TCPIP$

[tcpip]
NBSessions=6
DefaultGateway0=
SubNetMask0=
IPAddress0=
DisableDHCP=0
DriverName=TCPIP$
BINDINGS=rtl8029
LANABASE=0

setup.inf
---------

- tento subor som vobec nepochopil. Je to INF subor pre instalaciu
"Microsoft Network Client for MS-DOS" a vobec neviem ci ho tam naozaj
treba (tak sa mi vsak zda, ze hej). Co a kto s nim robi mi je zahadou...
:-)

system.ini
----------

[network]
filesharing=no
printsharing=no
autologon=yes
computername=POCITAC
lanroot=A:\NET
username=uzivatel
workgroup=DOMENA
reconnect=no
dospophotkey=N
lmlogon=0
logondomain=DOMENA
preferredredir=full
autostart=full
maxconnections=8

[network drivers]
netcard=pcind.dos
transport=tcpdrv.dos,nemm.dos
devdir=A:\NET
LoadRMDrivers=yes

[Password Lists]
*Shares=a:\net\Share000.PWL

tcputils.ini
------------

[tcpglobal]
drivername=GLOBAL$

[sockets]
drivername=SOCKETS$
bindings=TCPIP_XIF
numsockets=4
numthreads=32
poolsize=3200
maxsendsize=1024

[telnet]
drivername=TELNET$
bindings=TCPIP_XIF
nsessions=0
max_out_sends=0

wcsetup.inf

- pozri popis k suboru setup.inf (aj ked obsah suboru je trochu iny)

To by malo byt vsetko.

Ahoj

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>