Regularni vyrazy

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Úterý Říjen 19 09:42:46 CEST 1999

Chcete na to nutne pouzivat grep ?? Pak doporucuji egrep nebo grep -e s
rozsirenou sadou regexp.
Ale v kazdem pripade ja bych pouzil awk - man gawk. Nebo nejaka knizka. Mel
jsem kdysi scripta na awk z nejakeho skoleni na UNIX ( existuji jeste takova
skoleni - pokud ano vrele doporucuju )  ale to uz je davno.
Jinak jestli nechcete cist manualy a ucit se regularnim vyrazum tak Vam nezbude
nez napsat presne zadani ukolu, a nabidnout cenu. A on se toho nekdo ujme a
skriptik napise.

Zdravim

Michal

--